Niewiarygodne, co Zenek Martyniuk zrobił Cleo. Nikt nie spodziewał się, że jest do tego zdolny
Przekazywana przez media informacja wprawia w osłupienie. Zenek Martyniuk, określany przez wielu ludzi jako król disco polo „pobił” znaną piosenkarkę Cleo.
Zenek Martyniuk po raz kolejny przeszedł samego siebie. Jeden z najpopularniejszych wokalistów muzyki disco polo dał w kość popularnej piosenkarce Cleo. Przekazywane informacje są wręcz szokujące dla wszystkich fanów artysty. Nikt się nie spodziewał, że ten uśmiechnięty i spokojny piosenkarz będzie zdolny do takiego posunięcia.
Zenek Martyniuk pobił Cleo
Zdecydowana większość Polaków widziała już najnowsze spoty reklamowe firmy Media Markt. Ich twarzą od kilku miesiący jest jeden z najpopularniejszych piosenkarzy disco polo Zenek Martyniuk. Portal se.pl podaje, że wokalista zespołu Akcent „pobił” reklamującą konkurencyjną firmę Media Expert piosenkarkę Cleo.
Firma Media Markt podpisując kontrakt z Zenkiem, zrobiła ogromny krok do przodu, bowiem jako pierwsza postanowiła zmonetyzować dużą popularność króla disco polo. Ten rodzaj muzyki znajduje jednakowo wielu fanów, jak i przeciwników w Polsce. Przeciwnicy bardzo często nawołują do bojkotu reklamy w internecie.
W tym samym czasie konkurencyjna marka Media Expert postanowiła kontynuować swoją strategię, którą rozpoczęto przed kilkoma laty, kiedy twarzą firmy była piosenkarka Ewelina Lisowska. Tym razem zdecydowano, że marka będzie wspierać się wizerunkiem innej znanej wokalistki Cleo.
Portal wirtualnemedia.pl podał informację, że znana z takich utworów jak My Słowianie, czy Brać piosenkarka jest znacznie mniej skuteczna niż Zenek Martyniuk w reklamach Media Markt. To dla wielu Polaków zaskakująca informacja, zważywszy na pogardę, z którą spotyka się muzyka disco polo, to zdecydowana większość woli Zenka od Cleo.
- Ministerstwo Edukacji ma pilną wiadomość. Wszystko zacznie się dziś o 11:11
- Mamy potwierdzenie, nowy zakaz już od 11 listopada. Zła wiadomość dla wielu Polaków
- Ponad połowa Polaków popełnia jeden fatalny błąd. Konsekwencje są katastrofalne
Zenek Martyniuk Media Markt
Odkąd Zenek Martyniuk pojawił się w kampanii reklamowej sklepów Media Markt, nie milkną echa na temat wyścigu o popularność firmy z konkurencyjną marką Media Expert. Sytuacja została podkręcona, gdy twarzą tych drugich została piosenkarka Cleo.
W reklamach Media Expert Cleo wykonuje utwór Reni Jusis pt. Zakręcona. Firma napisała, że piosenkarka objęła funkcję dyrektorki artystycznej w Media Expert. Eksperci ds. marketingu są przekonani, że twarz Zenka Martyniuka jest znacznie bardziej przekonująca:
– W takim przypadku dobór znanej twarzy nie ma na celu budowania rozpoznawalności, twarze te mogą służyć albo udramatyzowaniu którejś z cech marki (jednak ani Cleo, ani Zenek nie są nośnikami oszczędności) albo dotarciu do nowej grupy docelowej. I tu ciekawszym wyborem wydaje się być Zenek – zwraca uwagę strateg z Scholz&Friends Warszawa, Krzysztof Miazek.
– Co ciekawe, pokusa zmonetyzowania popularności disco polo obecna była wśród marketerów od dawna. Media Markt jako pierwsza duża marka zdecydował się na ten krok. – zauważa ekspert, dodając, że pod tym względem kampania Media Markt jest znacznie bardziej rewolucyjna, natomiast Cleo w Media Expert, to jedynie zastępstwo Eweliny Lisowskiej.
ZOBACZ WIDEO I ZDJĘCIA: